Ros og Ris kassen

Ros og Ris Kassen
-  Bestyrelsen efterlyser feed back

Tingene bevæger sig i den rigtige retning i klubben.

Banen – og dermed Kristoffer og hans greenkeepere - får meget ros af medlemmer og gæster.

Talal og hans stab er har fået en forrygende start på sæsonen med gode intro-dage for nye og med mange afholdte træningslektioner

Jonas og Pernille er kommet godt i gang i restauranten, som samtidig har fået et smagfuldt løft.

Begynderudvalget har en del flere TRY OUT´ere at tage hånd om sammenlignet med sidste år, og Club 37 er godt i gang.

Selv om retningen er rigtig, er vi dedikeret til fortsat at løfte vores klub yderligere. Det gælder vores rammer og faciliteter, og det gælder stemningen og miljøet i klubben.

Til det formål har vi brug for jeres feedback. Vi har derfor oprettet en digital Ros og Ris Kasse (link), hvor vi håber at mange af jer vil dele stort og småt

Med små 1600 medlemmer ved vi, at der er mange synspunkter, som det er Bestyrelsens opgave at afbalancere. Vi vil sætte stor pris på, om I vil dele disse i jeres feedback til os, så vi kan bruge den i vores bestræbelser på at gøre vores dejlige klub endnu bedre.

Vi håber, I vil tage godt imod det nye tiltag

/Bestyrelsen

Some description