Bøgematch 14.05.

Bøgematch – for 30. gang

Some description

Deltagerne ved Bøgematchen 2019

Se flere billeder fra dagen

Den Bøgematch, som Jytte Sørensen – klubsekretær igennem mange – satte i gang for 30 år siden, kunne den 14. maj runde ”jubilæet” i fin form.

Vejret viste sige fra sin bedste side med lunt og solrigt vejr og næsten ingen vind. Kristoffer Harreby og hans team præsenterede en bane, der var lige til at spise. Det er lang tiden siden, banen har stået så flot her først i maj måned. Ja der var et par greens der ikke er pæne, men det glemmer vi helt, når resten af banen bare står så flot, trimmet og indbydende. Selv parkeringspladsen var blevet revet og stod som ny og fin og tog imod os.

Sekretariatet og Baneservice sørgede for bøgepynt og den røde løber fra morgenstunden. Og Baneservice stod med et smil klar til at servicere alle deltagere med hjælp til at overkomme opstigningen op til Skoven 4. Og de 4 opvartere – Ole, Cyril, Jan og Finn gjorde deres til at hygge om pigerne, når de kom frem til de 2 pitstop, der var indlagt på vejen. Bo og Marlene fik alt til at glide med scorekort og registrering.

Og endelig så havde Pernille og Jonas deres debut med at klare bespisning til morgenmad og senere middag til 140 deltagere. Og det klarede de til stort UG. Alt klappede og maden var dejlig.

Og det er dejligt at tage imod 140 glade deltagere i Bøgematchen. Der var glædeligt gensyn med rigtig mange deltagere men det var også dejligt at se mange nye ansigter. Der var højt humør lige fra morgenstunden – et humør som fortsatte både ude på banen og til den efterfølgende spisning.

Vinderne i dagens turnering scorede flotte 42 point efterfulgt af 37 på 2. pladsen. Herligt at præmierne til de 20 bedste par blev ligeligt fordelt mellem Vejle og udenbys spillere. Det samme var gældende for Nærmest Flaget præmierne på de fire par 3 huller og længste drive på Parken 9. I jubilæets anledning var der præmie til par nr. 30 (og sjovt nok havde de scoret 30 points). Vi ønsker alle vindere til lykke.

Præmiebordet bugnede igen i år med flotte præmier – takket være mange trofaste og meget velvillige sponsorer. Vores hovedsponsor var igen i år vores proshop – Sidani Proshop med helt fantastiske præmier. Der var også kommet nogle nye og spændende sponsorer til. Uden alle vore sponsorer vil der ikke være en Bøgematch af denne kaliber.

Tak til alle for at være med til at skabe en god dag.

Hanne, Elisabeth, Mette og Jette

Some description

Vinderne efter Bøgematchen 2019

Vinderne

Nr. Spiller Klub Point
1 Sonja Jensen Trehøje Golfklub 42
  Joan Salling Trehøje Golfklub
2 Louise Jørgensen Vejle Golf Club 37
  Kirstsen Monberg Møller Vejle Golf Club
3 Judith Domino Vejle Golf Club 36
  Susanne Lynggaard Vejle Golf Club

Du kan se alle resultaterne her.

Nærmest flaget

Hul Navn Klub Cm